Adelsmand
Hop til navigation
Adelsmand | |
---|---|
Lille Billede: | |
Stort Billede: | |
Nyt Billede: | |
Pris: | |
Bygnings krav: |
|
Udforskning Smed: |
Forskning er |
Adelsmanden er nødvendige for at erobre landsbyer. Det er den eneste måde at overtage en landsby der ikke tilhører dig. Et vellykket angreb med en Adelsmand og Tropper sænker loyaliteten i en landsby med 20-35 procentpoint. Loyalitetssænkningen bliver taget helt tilfældigt inden for disse værdier. At sende 2 adler på samme tid er i reglen ikke fornuftig, da der også her bliver fratrukket imellem 20 og 35 loyalitetspoint. (lige så meget som en enlig adel). To eller flere adelsmænd deles til et passende antal angreb, og bør sendes så hurtigt som muligt efter hinanden. En mere detaljeret vejledning om at placere sine adler findes her
Oplysning
- Verdener med pakkesystem: Når en angriber ved et angreb taber en adelsmand, så kan adelsmanden blive genopbygget til en fordelagtig pris (En pakke). Denne engangspris er kun en mulighed hvis man ikke afbryder byggeriet.
- Hvis oprindelseslandsbyen bliver adlet, så vil ordren blive afbrudt og tropperne der er ude at gå mistes.
- Den maximale adlingsrækkevidde fjerner muligheden for at spillerne i inderringen, som har spillet i længere tid, ikke kan adle de mindre spillere i yderringen med det samme. Rækkevidden er afhængig af indstillingerne for verden. Den maximale værdi er 100 felter, som ved normal hastighed giver en rækkevidde på ca. 58 timer.
= Egenskaber =
- 35 Minutter pr. Felt
Forskning
Forenklet Forskning
Trin | Råstoffer | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Enheden er allerede udforsket | 30 | 100 | 50 | 100 |
3 Trins-systemet
Trin | Råstoffer | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Enheden er allerede udforsket | 30 | 100 | 50 | 100 |
10 Trins-systemet
Trin | Råstoffer | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Enheden er allerede udforsket | 30 | 100 | 50 | 100 |