Adelsmand: Forskelle mellem versioner
Hop til navigation
Storm (diskussion | bidrag) No edit summary |
Foaly (diskussion | bidrag) m (korrigeret hastigheden) |
||
Linje 16: | Linje 16: | ||
|[[Fil:holz.png]]40.000 [[Fil:lehm.png]]50.000 [[Fil:eisen.png]]50.000 | |[[Fil:holz.png]]40.000 [[Fil:lehm.png]]50.000 [[Fil:eisen.png]]50.000 | ||
|100 | |100 | ||
| | |35 minutter pr. felt | ||
|0 | |0 | ||
|} | |} |
Versionen fra 5. jul. 2011, 20:32
AdelsmandEn Adelsmand vil mindske loyalitetet på dine fjenders landsbyer. Hvis loyalitet kommer under 0 overtager han landsbyen. Prisen for hver adelsmand stiger med hver landsby du overtager, for hver ny adelsmand du har til rådighed, eller er i produktion. |
Pris pr. enhed | Befolkning | Hastighed | Bæreevne |
---|---|---|---|
40.000 50.000 50.000 | 100 | 35 minutter pr. felt | 0 |
Offensiv styrke | 30 |
Generelt forsvar | 100 |
Kavaleriforsvar | 50 |
Forsvar bueskytter | 100 |
Krav for at udforske enheden |
---|
Akademi (Trin 1), Hovedbygning (Trin 20), Smed (Trin 20), Markedsplads (Trin 10) |