Adelsmand: Forskelle mellem versioner
Hop til navigation
Storm (diskussion | bidrag) (Oprettede siden med '{| |- style="vertical-align:top;" | <h2>Adelsmand</h2><br /> left En Adelsmand vil mindske loyalitetet på dine fjenders landsbyer. Hvis loyalitet kommer unde...') |
Storm (diskussion | bidrag) m (Adelsmand beskyttet ([edit=sysop] (på ubestemt tid) [move=sysop] (på ubestemt tid)) [nedarvende]) |
(Ingen forskel)
|
Versionen fra 10. dec. 2010, 11:59
AdelsmandEn Adelsmand vil mindske loyalitetet på dine fjenders landsbyer. Hvis loyalitet kommer under 0 overtager han landsbyen. Prisen for hver adelsmand stiger med hver landsby du overtager, for hver ny adelsmand du har til rådighed, eller er i produktion. |
Pris pr. enhed | Befolkning | Hastighed | Bæreevne |
---|---|---|---|
40.000 50.000 50.000 | 100 | 28 minutter pr. felt | 0 |
Offensiv styrke | 30 |
Generelt forsvar | 100 |
Kavaleriforsvar | 50 |
Forsvar bueskytter | 100 |
Krav for at udforske enheden |
---|
Akademi (Trin 1), Hovedbygning (Trin 20), Smed (Trin 20), Markedsplads (Trin 10) |